جدول نتایج انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی به تفکیک رای، حوزه‌های انتخابیه و گرایش (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمریکا به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل اذعان کرد نتایج غیر رسمی انتخابات مرحله دوم مجلس در مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام نتایج اولیه دور دوم انتخابات مجلس تهران (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاخ سفید: کشور فلسطین با مذاکرات تشکیل می‌شود حمایت اتحادیه اروپا از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل استقبال حماس از تصویب عضویت کامل فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل توضیحات رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره روند پایان رای‌گیری در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند رأی‌گیری دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم
سرخط خبرها

وزیر خارجه سوریه برای اولین بار پس از ۱۲سال به عربستان سفر کرد

  • کد خبر: ۱۵۸۴۸۲
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
وزیر خارجه سوریه برای اولین بار پس از ۱۲سال به عربستان سفر کرد
وزیر خارجه سوریه در صدر هیأتی بلندپایه به منظور گفتگو درباره روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام مشترک وارد عربستان سعودی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرگزاری سوریه (سانا)، عصر امروز (چهارشنبه)، خبر داد که «فیصل المقداد» وزیر خارجه این کشور وارد عربستان سعودی شده است.

سانا گزارش داد که فیصل المقداد و هیأت همراه او در یک سفر کاری به دعوت «فیصل بن فرحان» همتای سعودی خود و به منظور گفتگو پیرامون روابط دوجانبه و مسائل مورد اهتمام مشترک وارد شهر جده شده است.

طبق این گزارش، «ولید الخریجی» معاون وزیر خارجه عربستان و شماری از مقامات ارشد این کشور در فرودگاه جده از هیأت سوری استقبال کرده‌اند.

سانا همچنین اشاره کرد که «ایمن سوسان» دستیار وزیر خارجه سوریه، «جمال نجیب» مدیر اداره پشتیبانی اجرایی و «یزن الحکیم» از اعضای دفتر وزیر خارجه در این سفر فیصل المقداد را همراهی کرده‌اند.

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) نیز این گزارش را تایید کرد و خبر داد که هیأت سوری به دعوت طرف سعودی وارد عربستان شده است.

این اولین سفر وزیر خارجه سوریه به عربستان سعودی از سال ۲۰۱۲ تاکنون است. عربستان سعودی در ماه مارس سال ۲۰۱۲ سفارت خود در دمشق را تعطیل و روابط دیپلماتیک با دولت سوریه را قطع کرد.

پیش از این خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش داده بود که پس از ده سال قطع رابطه، عربستان سعودی قصد دارد کنسولگری خود را در دمشق بازگشایی کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->